Thursday, April 2, 2009

My Hubby 28th Birthday @ Genting Highland-22032009












Today is my hubby nyer birthday yg ker 28 tahun...pewiiiiiiit dah tua dah hsbd aku nie..hehe...mcm biasa klu ada aper2 special event aku akan give a special wishing card...dan plan untuk keluar jejalan...Seawal pukul 8.30am lagi kitorang dah gerak melalui jalan MRR2 stop jab kat McDonalds Taman Melati utk beli breakfast...firstly ingatker nak naik sky way,tp sky way mcm x de operation jer hari nie..then terus drive sampai puncak genting tuh...hehe..

On the way ker sana,kitorang tersempak dgn mat2 superbike sumer yg cc1000 keatas...wah aper lagi excited lah cik abg aku kat sebelah nie..ada lah dlm 30 biji motor,dorang every sunday mmg akan lepak kat Mamak stal Awana Genting;itu kata laki aku lah sb dier kan join dgn mat2 rempit nie..wakakaka....tp skrg tidak lagi!!!aku tidak membenarkan dier pgi mana2 naik bike tanpa bwk aku dgn danish...hahahaha...(mcm mana la dier nak pikul kitorang 2 beranak naik motor kan??). Dalam pkol 10.30am kitorang pun sampai ke puncak..cam biasa lah hsbd aku dpt free entry utk ke outdoor park coz today is his birthday kan,aku plk kena bayar RM38.00,oklah tu drpd actual price RM76.00 dpt save budget..hehe..

No comments: