Monday, April 6, 2009

Danish demam

Danish tengah melayan perasaan

dah sihat ckit blhlah pakai speak gelap...

Danish macam x redha jer mama peluk dier???

seronoknyer main gelonsor....


walaupun x sihat,tp buat2 sihat

huwaaaaaaaaaaa...mama danish demam....

x nak makan ubab yer...??

siannyer...
Today i'm on leave coz anak kesayangan aku tu demam panas sgt..huhu..bayangkan temperature dier memcecah 39'c...ciannyer badan panas,tp hati masih teringin nak main2...aku cuti & aku turut memaksa hsbd ku untuk cuti emergency..pukul 10am aku dah siap2 kan dier sb nak bwk dier pgi jumpa doctor kat Klinik Kita,W.Maju...While tgg giliran dier masuk jumpa doctor dier mcm ceria jer nak main2 kat play section tuh..tengaklah betapa happynyer die eventhough demam tp still menceriakan suasana aku & hsbdn aku...

No comments: