Friday, April 3, 2009

jejalan one utama ..............

Hari nie aku, tim, kak nazrah & farah gi lunch kat one utama. Sebabnyer kitorang bosan giler ddk kat opis yg suram-muram nie.....selain drpd kitorang2 nie ada sorang lagi scandal yg ikut sekali,x perlulah aku nyatakan siapa nyer scandal disini..kang ada plk yg ckp aku x pandai simpan rahsia plk..hehe..berbalik kpd topic utama tadi actually kitorang ingat nak lunch kat TGI Friday jer .....

Tp, mamat scandal tu nak jgk belanja kitorang kat......................



oklah tu coz org nak belanja,kiter terima jer lah....hehehehe..anyway thanks tu Encik Y.....after mkn,kitorang gi window shopping kat Guardian. Maklumlah ader je menda yg nak dilihatnyer...aku cari moisturizer.....pharmacist tu rekomenkan jenama Uriage Eau Thermale yg dtgnyer drpd Perancis kot...aku pun mcm x confident jer,lalu aku mencapai satu moisturizer yg harganyer rm31.00 ajer....hehe..klu kulit muka x cantik jgk, x tau la nak cakap..muahahah...












1 comment:

Unknown said...

ooo dlm diam ade blog..ok sy dah add akak..hihihi