Thursday, April 16, 2009

another malang day...

hari nie hari yg bersejarah buatku,another malang day dlm hidup aku...Kemunculan **** dekat officeku membuatkan kebanyakan orang kat office membandingkan aku dgn ****..sedih sgt-sgt...CEMBURU????sumpah aku x cemburu mmg sejak dulu aku telah sedar yg aku tidaklah sehebat,secantik atau sepandai ****,tp hati mana yg tak sayu dah sedih sekiranya niat dier yg x betol dan betoi2 menyakitkan....mungkin aku pernah membuat dosa pada mama dan abah;yg paling penting sekali pada suamiku,sb itulah tuhan telah memberiku dugaan yg kecil ini...sepatutnyer aku hadapi dgn tabah,tp aku pun manusia biasa jgk,klu dikutuk mcm tu hati kecil ku pun akan menangis.....maka becucuranlah airmata pertama aku sepanjang aku berkhidmat di BTP ini......Ahhhhhhhhhhhhh...terasa mcm nak jauhkan diri dari mereka2 sumer...kenapalah mulut org nie x pandai nak jg hati aku yg kecik nie...to be continued............

No comments: