Monday, September 29, 2008

ItS FiNaLe ShOpPinG DaY....

Hari nie hari isnin yg paling mengembirakan, its bcoz most of my fellow/colleaque was going back to their hometown since last week. So this office is quit empty with "hiruk pikuk & kebisingan" orang2 hehehe...Hanya ada 4 org shj yg tinggal,so as usual i'll take half day leave (mcm la goment ada terms utk half day leave)..utk balik ke kampung hsbd aku di...........sg besi je..dokat jo lah,jalan kaki pun sampai. Actually yesterday aku oledy send my baby kat sg.besi,my mother in law jaga dier sementara aku keje. Cian bb cute aku tu..sedih je kena tinggal dgn mama & papa terchayang nie..huhuhu..
BTW aku sempat lagi mengajak hsbd tersayang aku pgi beli kasut raya utk Danish kat Sungei Wang. First aku ingat nak cari Adidas @ Nike, tp x jumpa yg berkenan. Klu minat pun size plk x de...pgi Parkson Pavillion aku minat satu kasut bb Osh Kosh, unfortunately hsbd aku x minat, he said "x comey utk anak kiter yg comey nie" hahahaha...x pelah aku pun x nak blk dgn tangan kosong. Aku jejalan lagi ternampak beg baby United Colors of Benetton...cun & colorful aku tersangat lah berkenan..ftm ada 50% less lagi...tp sedih tol la bila hsbd aku ckp jangan beli walaubagaimanpun....dier x nak tgk ada beg tu dlm rumah...huhuhu sedihnyer, tak pelah aku tetap sayangkan suamiku yg satu nie....tapi aku merajuk la jgk dgn hubbyku sampaikan dier x de modal lagi nak pujuk aku

No comments: